marți, 18 ianuarie 2011

Despre Viata

    Salutare lume,si eventual,lume noua! A mai trecut un an,un an in care s-au intamplat atatea,si bune si rele,dar cu toate astea mergem mai departe cu fruntea sus,cu speranta in suflet,si cu gandul ca urmeaza ceva mai bun!
     Imi pare rau ca am lipsit atat de pe blog,dar,adevarul e ca , nici nu prea stau eu asa zilnic sa postez. Sunt o fire schimbatoare si ...cred ca de asta nu prea stau asa mult pe blog! Oricum,vroiam sa va spun ca mi-am luat chitara,chiar daca nu stiu sa cant! Exista timp sa invat,si cine stie...poate invat pana la urma! Dar trecand peste asta,ca o sa mai dureze pana invat eu sa cant la chitara ca sa imi fac propriile coloane sonore pentru fiecare postare. Pana invat sa cant la chitara,traiasca Youtube,Trilulilu si restul!
    Poezia de azi care o voi posta,se numeste "Despre viata". E o poezie mai veche,nu mai tin minte exact cand am scris-o,dar...azi le rasfoiam si am recitit-o si am spus ca trebuie sa o postezi si pe asta! Ce pot sa spun despre poezie, din titlu se intelege cam despre ce ar fi vorba in ea,dar ideea e ca , am scris despre cum vad eu viata! Poate unii nu vor fi de acord cu ceea ce am scris eu in poezie,dar totusi asa am gandit si zic eu,am gandit bine!
   Poezia sa spunem ca este adresata celor care vad viata un dezastru, e pentru cei ce nu inteleg ca viata are si urcusuri dar si coborasuri, e pentru cei care nu stiu cum sa lupte cand sunt demoralizati sau deprimati! Atat va spun,...nu va mai temeti,pentru ca nu aveti de ce!
   Si eu am trecut prin asa ceva, si eu am fost demoralizat si deprimat, dar...am reusit sa vad altfel viata, am reusit sa trec peste tot pentru ca am avut prieteni langa mine, si pentru ca eu chiar mi-am dorit sa trec peste tot,sa fiu fericit si sa imi fie bine! Sper ca o veti intelege!Tineti minte VIATA e frumoasa si merita traita din plin!

                                                             Despre Viata


Pe obraz cu lacrimi reci
Si-n piept cu o inima grea
Prin viata incet ai sa treci
Luptandu-te cu durerea

Pasind incet prin noapte
Inaintand in necunoscut
Urmarit de acele soapte
De care mereu te-ai temut

Vei rade si vei plange
Vei iubi si vei suspina
Inima ti se va frange
Si nimeni nu te va alina

In viata, multe ai sa pierzi
Dar vei si castiga multe
In tine,va trebui mereu sa crezi
Iar sufletu-ti va trebui sa lupte

Chiar de-ti va parea greu
Chiar de te vei simti parasit
Va trebui sa lupti mereu
Caci e un razboi fara sfarsit

Viata ce pare un chin
E o lupta nesfarsita
Il vei numi "crudul destin"
Scanteia rea in tine sadita

Impotriva ei de vei lupta
Nu vei putea nicicand sa-nvingi
Te vei preda,vei abandona
Si ai sa simti ca-ncepi sa te stingi

Chiar de-i grea sau e usoara
Chiar de e cruda si nemiloasa
Si chiar de-ncepe sa te doara
Trebuie sa lupti s-o faci frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu