vineri, 6 noiembrie 2009

In Noiembrie intr-o seara...

   Da oameni buni,azi...fac iarasi o postare...binenteles asa cum v-am obisnuit...cu o poezie!
 Azi,a fost super!Dupa ce ca doua zile am muncit pe rupte la amenajarea "bârlogului" meu, am mai plecat si de nebun la plimbari! Ce pot sa spun,pana acum nimic neobisnuit pentru mine...poate pentru altii ...e neobisnuit sa te duci sa te plimbi singur! Buuuun...deci...am plecat singur ...(ca de obicei)...la plimbare!...era noapte...ceata...dar...nu era prea frig...dar oricum ar fi fost eu tot ma duceam sa ma plimb!Norocul meu e ca am unde sa ma plimb,am unde sa ma linistesc,am unde sa meditez...si anume...pe faleza!E superb sa te plimbi seara pe faleza, fie vara, fie toamna,fie primavara sau iarna!E un mic colt de rai pentru mine,e un loc care ma linisteste si ma face mereu sa visez!
   Azi dupa cum am spus mai devreme,era deja noapte pentru ca era vreo 6 seara cand am plecat de acasa...si era o ceata foarte mare,dar,nu era foarte frig!Am ajuns repede pe faleza, si cand m-am uitat ...nu era zare de om pe faleza,(erau doar niste cupluri care petreceau niste momente romantice...ca doar de...peisajul chiar era unul foarte romantic,si nu zic nu...si mie mi-ar fi placut sa fiu cu cineva) cand am vazut ca nu e nimeni...m-am simtit mai in largul meu,puteam sa merg,sa alerg sa cant sa urlu,puteam sa fac cam tot ce ma taia pe mine capul atunci!Si m-am plimbat pana am ajuns cam pe la capatul falezei,acolo...am vazut o multime de pescarusi care se "jucau"...multi tare...si nu stiu...m-a impresionat!M-a impresionat peisajul "sumbru" dar totusi linistit...peisaj "sters" dar totodata atat de expresiv...si...m-a inspirat sa scriu si...poezia de azi...care sper sa va placa!

    "In Noiembrie intr-o seara..."

In Noiembrie intr-o seara
Pe cand noaptea da s-apara
Si cand ceata se coboara
Vocile-ncep sa dispara

In Noiembrie intr-o noapte
Se aud mii si mii de soapte
De la suflete ce n-au fost apte
Pentru dragoste sa faca fapte

In Noiembrie pe inserate
Sufletele devin agitate
Plang inimile insingurate
Caci dispar iubiri curate

Intr-o seara de Noiembrie
Suflete ranite-ncep sa bantuie
Suflete disperate ce se chinuie
Si pe care dragostea le mistuie

Dar iubirea o sa apara
Si nimic n-o sa mai doara
Si-apoi toate o sa dispara
In Noiembrie-n-aceeasi seara

Asta e tot ce-am stiut sa scriu
Pentru ca asta e tot ce stiu
Stiu gandurile unui suflet pustiu
Spuse in Noiembrie seara tarziu

Un comentariu:

  1. Iubirea e un sentiment inaltator pe care doar unii oameni il simt ,important este ca atunci cand se naste in inima ta sa stii sa il recunosti si sa il accepti.Uneori te ascunzi in spatele cuvintelor pentru ca tie teama de adevar.

    RăspundețiȘtergere