vineri, 16 octombrie 2009

E toamna iar..

   Acum am realizat ca "Toamna" incepe sa-si intre in drepturi! Incepe frigul,ploile,toate incep sa "moara"...desi stiu ca toate aceste chestii sumbre sunt trecatoare,parca ma intristeaza!Cand vad ca toate frunzele cad,copacii incep sa para tristi si istoviti,frigul ii face sa para atat de tristi si de suparati,pamantul pare din ce in ce mai greu,si parca tot acest anotimp este un anotimp al "plangerii"!
   Nu spun nu...ador si toamna, ador "covorul aramiu pe care-l poarta pamantul",ador si ploile,nu stiu de ce...dar...e relaxant oarecum...e frumos sa vezi cum ploua...dar recunosc ca...desi imi plac toate astea...totusi...ma si intristeaza!
   Daca esti de unul singur,si trecut si printr-o despartire grea,toamna, o sa ti se para un iad,o sa crezi ca tot ce vezi e trist din cauza ta,ca nu mai vrea nimeni sa-ti zambeasca,o sa vezi ca...pana si stelele si luna par mai reci si mai distante!Da...toate sunt triste,toate se sting incet,dar...stim ca toate astea sunt treactoare...la fel ca si anii nostri!...A mai trecut o toamna...am mai scris o poezie:


"E toamna in al meu suflet..."

Afara-i frig si innorat
Si ploua in al meu suflet
SI sunt trist si-n-gandurat
Si nu mai am nici un zambet

E totul gri si pare trist
Si toamna iar apare
Asa cum un adevarat artist
Apare si-apoi dispare

Primele picaturi au inceput
Deja,incet sa cada
Si ca un pictor priceput
Picteaza-ntreaga strada

Vantul bate usor
Creand astfel mirajul
Ca,topindu-se de dor
Ingheata peisajul

Nu am lacrima nici zambet
Caci ploaia le acopera
Aud incet,in gand,un urlet
Caci inima durerea o descopera

De asta sunt indurerat
Si-am ganduri pesimiste
De fericire am uitat
Si scriu doar versuri triste
 
Max Richter - Autumn Music 2
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu: