sâmbătă, 17 octombrie 2009

Visez...

   As vrea sa incep prin a va pune o intrebare...si as dori ca cei care au bunavointa de a lasa vreun comment sa-mi raspunda si la intrebare: "Va place sa visati?".
   Ca sa fiu primul care raspunde la acea intrebare..."Da...mie imi place sa visez!" e unul dintre lucrurile pe care le fac zilnic fara exceptie!Nu stiu cum sa va spun...e ceva...atat de frumos,stiu ca e si rau sa fii tot timpul visator...dar ce pot sa fac?!...asta e firea mea!Recunosc,sunt un visator,poate oare cineva sa ma condamne pentru asta?...Nu stiu eu sa fac prea multe,dar ceea ce am facut pana acum,pot spune ca am facut bine (bine..nu spun eu...au spus altii)!
   Deci cum am spus,"nu stiu sa fac prea multe"...stiu doar sa visez,sa-i ascult pe cei suparati, si sa ii fac sa zambeasca!
   Dar haideti sa revenim la partea cu visatul.Cati dintre voi nu visati zilnic? Cati dintre voi nu visati sa aveti ceva,sau sa fiti altcineva?Oricum ar fi,ori ca visati la adevarata iubire,ori ca visati sa aveti un lucru,ori ca visati sa aveti o putere supranaturala sa spunem,ori ca va visati in persoana vreunei vedete sau mai stiu eu a cui...visati...si nimeni nu va poate lua aceasta "putere"! Aveti puterea de a visa,implicit aveti puterea de a trece peste multe greutati,pentru ca visul/visarea,va da speranta de care aveti nevoie ca sa mergeti mai departe!Va da speranta de care aveti nevoie sa va agatati ca sa credeti ca dupa o perioada grea...vine sigur...si ceva mai bun!...si ca sa marcam momentul,haideti sa mai punem o poezie!Fiecare viseaza in felul lui si la ce doreste,eu,in felul meu...

"Visez..."

Visez ca intr-o zi sa descopar paradisul
Visez sa pot inlocui c-un zambet,plansul
Visez sa fac o fapta buna in fiecare zi
Visez, dar nu stiu daca voi reusi

Visez si eu precum oricine
Visez sa fac mereu un bine
Visez,cand zbor,s-ating doi nori
Visez sa stau intins pe-un camp cu flori

Visez sa vad fluturi zilnic
Visez la zambetul unui copil mic
Visez sa pot zambi mereu
Sa fim fericiti si tu si eu

Visez la un soare mare si frumos
Visez la un cantec cald si duios
Visez la atata fericire
Ca as putea visa-n-nestire

E asa frumos sa poti visa
Sa crezi ca totul poti avea
As vrea sa va pot face sa visati
Grijile,in urma sa le lasati

As vrea sa puteti visa cu totii
S-aveti in suflet doar emotii
Acea emotie a unei bucurii pure
Caci va urma ceva ce-o sa va bucure

Ce-o sa va bucure va intrebati?
Nu,nu de la mine o sa aflati
O sa aflati atunci cand veti putea visa
Cand bunatatea in inima o veti avea

Un comentariu: