vineri, 16 octombrie 2009

Ce fac eu cand sunt suparat! (Dulcele meu cosmar...)


Multi se intreaba cum de sunt mereu asa de calm si de bine dispus!Ce-i drept...nu e foarte greu,adevarul e ca nu e greu, mie unu spre exmeplu nu-mi place sa ma cert cu nimeni, si evit mai tot timpul certurile si lumea proasta care cauta mereu un motiv de "harta"...in felul asta...nu ma enervez, si reusesc sa ma pastrez calm...mai tot timpul!
   Dar sunt si situatii care ma depasesc si atunci nu mai rezist si ma enervez,e drept...ma enervez rar...dar si cand o fac...e de rau! De cele mai multe ori cand ma enervez,caut sa ma calmez repede, pentru ca nu se stie ce poti face,sau ce poti spune cuiva la suparare, cuiva...care poate incearca sa te calmeze,iar tu pe moment nu-ti dai seama..si spui ce nu trebuie!
    In astfel de momente trebuie sa fac ceva ca sa ma linistesc,si de multe ori fac aceeasi chestie...incerc sa scriu o poezie,in care sa exprim, sa descriu exact acel sentiment!Uitati o poezie scrisa la suparare:

"Dulcele meu cosmar"...

Sa crezi intr-o zi ca ai fost ucis
Si ca tot ce ai trait,pana acu a fost un vis
Sa fii lasat in intuneric,abandonat de toti
Sa-ncerci sa lupti cu toate,sa vrei si sa nu poti

Sa simti ca-mbatranesti
ca sufletul iti moare
Sa simti ca-nebunesti
ca te pierzi incet in uitare

Sa te simti mereu folosit
Sa nu-ti stii scopu-n-viata
Sa nu te simti vreodata-mplinit
Sa crezi ca fericirea a atarnat de-o ata

Sa te simti uitat de toti,lasat in voia sortii
SA vezi viata,numai prin ochii mortii
Sa te simti incoltit,si atacat de toti
Sa crezi ca ti-e mai bine,numai printre cei morti

Sa cauti alinarea si nimeni sa ti-o ofere
Sa simti ca sufletul tau,a incetat sa mai spere
Sa simti in tine,continuu numai ura
Sa crezi ca viata ta a fost doar o tortura

Sa cauti o speranta de care sa te-agati
Nimeni sa nu te-ajute sa te respinga toti
Sa simti ca orice clipa seamana c-un calvar
Sa simti asta-n-continuu iar si iar

Sa simti aceasta durere,pe care o simt eu
Pentru ca asta simte zilnic sufletul meu
Asta e viata mea,dulcele meu cosmar
Dupa fiecare clipa dulce,astept si gustul amar

Un comentariu: