vineri, 16 octombrie 2009

Iubita ideala...

Ascultam acum o melodie mai veche...de dragoste...si mi-am adus aminte ca...am iubit si eu odata!Mi-am amintit ce frumos era sa iubesti,sa te simti iubit,cu adevarat foarte frumos!Cat as vrea sa mai simt iar iubirea...dar...din pacate momentan nu se poate,dar stiu ca va veni si ziua in care voi iubi iar...si voi fi fericit!
Da...am iubit,dar se pare ca am iubit eu mai mult decat "ea"...si...nu a iesit asa cum mi-am dorit eu! Dar oricum, inca mai pastrez viu acel sentiment,acea senzatie,acel vis!Inca mai iubesc,chiar daca nu am pe cine (momentan),dar simt ca iubesc si pana cand voi descoperi ce...va mai spun o poezie ca doar asa e frumos nu?!Poezia este dedicata..."iubitei ideale"...in viziunea mea...ca...doar sunt om si am si eu o "iubita ideala"!

"Iubita mea..."

 Sa-ti spun iubito ce-am in gand?
As vrea sa-ti spun dar nu stiu cand
Oare chiar simt...sau sufletul ma minte?
Oare ce sunt aceste sentimente?

N-am mai vazut un chip asa frumos
N-am intalnit un glas asa duios
Stelele si luna-ncep sa tresara
Cand tu mi-apari in cale iara

Ma pierd si ma si balbai
De la primu cuvant pe care-l spui
Mereu cand te vad raman blocat
Caci frumusetea ta m-a fermecat

Cum de tresar si-ncremenesc?
Cand in departare te zaresc
Cum poate oare a ma-ngheta
Zambetul,privirea ta?!

In ochii tai vad doua stele
Ce-alcatuiesc cheia inimii mele
Si ale tale minunate buze
Care sunt ca niste muze

Cine-a cladit aceasta faptura
Care inima mi-o fura
Oare cat s-a chinuit sa-nvete
Sa creeze atata frumusete

Vocea ta dulce si divina
La care luna si soarele se-nchina
Mangaierea ta catifelata
Oare de unde-a fost furata?

Esti din basme sau povesti?
Caci Doamne,prea frumoasa esti
De unde esti...de-unde-ai venit?
Caci prea tare m-ai vrajit

Te-admira toate fapturile
Te-admira printii si printesele
Sirenele si zanele
Si eu alaturi de ele

Esti oare o iluzie
Sau poate o halucinatie
Esti ca un corp ceresc
Si simt ca inebunesc

Inebunesc gandindu-ma la tine
Gandindu-ma ca nu esti langa mine
Un singur lucru imi doresc
Imi doresc,o secunda sa-ti vorbesc

Am sa-ti zic ceea ce simt
De fapt n-am sa-ti zic ci am sa-ti cant
Acum stiu ce inima-mi simte
Si stiu ca sufletul nu minte

Asta,e cu adevarat ce simt
Si crede-ma,caci nu te mint
Simt cum in mine fluturi traiesc
Si vreau sa-ti spun ca "TE IUBESC"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu