vineri, 16 octombrie 2009

Tot ce e "SIMPLU...COMPLICAT"...


    Mereu m-am intrebat..."De ce oamenii nu mai sunt fericiti?". Asta este una din intrebarile mele "simple" dar care "complica" mult viata mea...si poate si a altora!Sunt intrebari simple la prima vedere,dar...nu au un raspuns atat de simplu,ci mai degraba...mult prea complicat pentru capacitatea mea de intelegere!
    Nu stiu daca a-ti observat ca,in ziua de azi, oamenii nu mai cauta fericirea acolo unde ar trebui...ci...o cauta acolo unde nu exista! Oamenii din ziua de azi si-au complicat foarte mult existenta,fapt care...sincer sa va spun...ma doare!De ce nu pot oamenii sa uite pentru o secunda de "bani/faima/putere...etc"...si sa se bucure de ceea ce au in jurul lor,de persoanele pe care le au in jurul lor, de natura, de tot ce e frumos,de ce oare nu pot face asta?!...e chiar asa de greu sa gasesti "fericirea" intr-un rasarit/apus de soare? sau in "minunile" ce le numim flori? sau in zambetul gingas al unui copilas?!Da...pentru unii e greu pentru ca ei inteleg ca fericirea se gaseste in "bani/faima/putere...etc". Mare greseala au facut,pentru ca au pierdut notiunea de "a fi fericit"...iar acum stau toti si se intreaba de ce "nu-mi merge bine?, de ce mi-e atat de greu?...sau...ce rost mai are sa traiesc daca nu pot fi fericit?"...o mica poezie am facut si pentru aceste..."intrebari"...si sper ca am nimerit si sfatul!
 "Tot ce e simplu...complicat"
Am incercat sa aflu,am cautat
Tot ce e simplu complicat
In lung si-n lat am colindat
Pe toata lumea am intrebat

Multe explicatii mi s-au dat
Dar,care nu m-au ajutat
Mult am mai stat si-am meditat
Sa aflu ce e simplu complicat

Dupa ce multi au plans neincetat
Cu lacrimi totul au spalat
Si in dureri s-au cufundat
Abia atunci am realizat

Omul, prea multe a intrebat
Si astfel viata i s-a complicat
De fericire a uitat
Si tot ce-a fost simplu, s-a complicat

Si-acum cand nimeni n-are nimic de dat
Eu va mai dau un ultim sfat
Traiti-va viata asa cum a-ti visat
Traiti-o simplu nu complicat

Caci viata-i grea e-adevarat
Si pare simplu complicat
Dar viata-i frumoasa va spun curat
Pentru ca-n viata nimic nu-i simplu complicat

Un comentariu: