vineri, 16 octombrie 2009

O amintire muta...

Ascultand aleatoriu melodiile din calculator,am dat peste o melodie care m-a facut sa-mi amintesc de perioada in care am iubit,acea perioada cand am iubit cu adevarat!A fost foarte frumos atunci,pur si simplu visam continuu,sau mai bine spus..."pluteam" pe aripile iubirii!
   Da...a fost frumos,dar a venit si inevitabila despartire!Mult am mai plans si am mai suspinat,multe ganduri m-au incercat...dar..pare ca am reusit sa imi revin,incet,incet pare ca-mi revin!Treaba a fost ca melodia respectiva...m-a facut sa-mi amintesc de perioada in care sufeream...ca doar...na...stim cu totii cum e sa suferi din iubire! Intr-un fel ma bucur ca a trecut acea perioada grea in care nu vroiam sa mai zambesc deloc, dar pe de alta parte...o regret! Stati sa ne intelegem...nu o regret in sensul ca as vrea sa plang iar...ci...o regret in sensul ca simt ca imbatranesc...pare ciudat nu?!...la 20 de ani...sa simti ca imbatranesti?!...ei bine...se poate...si pentru ca regret "dragostea pierduta",si timpul "tineretii"...am zis sa exprim acel sentiment din acea perioada!...

   "O amintire muta..."


Si toate-acum sunt amintiri
Timpul s-a scurs,toate s-au dus
Doar lacrimi durere,dezamagiri
Caci clipele bune au apus

In lacrimi,acum ma regasesc
Uitand incet ce-a fost frumos
Caci te-am iubit si inca te iubesc
Dar ce-a fost frumos,acum e dureros

Au fost minute,clipe,amintiri minunate
Care pe viata mereu ne vor lega
Dar,amintirile-mi sunt zdruncinate
Caci misterul dragostei nu-l vom dezlega

Iar amintirile acum mi-s chin
Care ma sfasie in timp incet
Si ma distruge putin cate putin
Facandu-le sa para un regret

Tandretea,dragostea,sarutul
Cu care odata ma copleseai
Au devenit amintiri cu timpul
Caci langa tine nu ma mai doreai

Si te-am iubit,te voi iubi
Caci prima dragoste nu se uita
Si nu stii,dar in curand vei sti
Ca am devenit o amintire Muta

Richard Marx - One more time
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. eu imi aduc aminte de o perioada frumoasa..acum 2 ani,eram un simplu copil care vroia sa iubeasca si pana la urma asta s-a si intamplat..mare greseala am facut cand mi-am dorit sa simt iubirea..a fost frumos ce-i drept,dar cea urmat numai eu stiu..dar asta e,totu a trecut..si cum ai zis si u..am decat 20 de ani si deja ma simt batrana..mi-e dor de perioada aia,chiar daca sufeream era o suferinta dupa o iubire inocenta..totu trece :)

    RăspundețiȘtergere