luni, 19 octombrie 2009

Momentul romantic ideal...

   Azi,dupa o zi,sa spunem nu prea fericita,dar totusi normala...ca doar na...nu a fost nici chiar asa trista,am inceput sa ma gandesc iar la "visul meu"! Chiar inainte sa urc sus cu catelul,m-a sunat o prietena sa vorbim! Si m-a intrebat daca am reusit sa o "visez"...(ca...imi spunea de ceva timp,sa o visez)...din pacate nu am visat-o,dar i-am spus ca daca ar fi sa o visez,as avea un "vis" special pentru ea!Stati linistiti...nu e un vis erotic,nu sunt genul care sa ma gandesc imediat la prostii!I-am spus ca visul din care as vrea sa faca ea parte...ar fi visul "iubirii ideale"!Nu stiu sa va explic exact,e ceva de genul..."o clipa foarte romantica in doi,intr-un piesaj foarte romantic"...cam la asta ma refer eu cand spun..."iubire ideala".
   Da,banuiesc ca incepeti si voi sa credeti de-acum ca sunt mult prea visator,nu?!Ei bine...asa e...chiar sunt prea visator...si de ce nu...poate prea romantic pentru zilele noastre!Ca dupa cum se vede...nu prea se mai cauta romantismele la ora actuala!Dar sa revenim la "iubirea ideala" din viziunea mea. Pentru mine peisajul ideal ar insemna ceva de genul: "Noi doi,undeva la o cabana la munte,afara sa ninga linistit cu fulgi mari de zapada,totul sa fie alb in jurul nostru,iar noi sa stam inauntru,langa un semineu ...unde binenteles arde un foc mocnit,asa...ca sa fie cald! Iar noi,dupa o cina romantica sa stam imbratisati,langa un brad de craciun impodobit frumos, (ca doar toata actiunea se petrece undeva in jurul Craciunului...ca doar atunci e anotimpul bucuriilor etc),cum spuneam...noi sa stam langa brad,si sa fie mirosul specific acelei perioade,de brad...intelegeti voi! Si sa o tin in brate,langa geam,sa privim afara pe geam,sa vedem cum ninge afara,incet si frumos,sa auzi cum suiera vantul,sa o strang atunci mai tare in brate,sa se simta protejata,si sa nu-i fie deloc frig!Sa o privesc apoi in ochi,sa vad acea licarire a dragoste (daca ma intelegeti)...stiti voi sclipirea aceea de bucurie care se "citeste" in ochi atunci cand esti fericit,cand iubesti!Sa ii spun apoi cat de mult o iubesc,ce inseamna pentru mine si apoi sa o sarut incet si cu pasiune...si apoi...de aici fiecare continua visul cum vrea...eu...aici ma opresc pentru ca pana aici visez,asta reprezinta unul din momentele romantice ideale pentru mine! Aici oprim "visarea",si nu batem nici un apropo,e doar raspunsul la faptul ca nu am reusit sa o visez!...si...mai adaugam o poezie care...sa marcheze momentul:

  "Doua cuvinte..."

Doua cuvinte iti soptesc
Doua cuvinte,TE IUBESC
Caci din aceste doua cuvinte
Afli ce inima mea simte

Doua cuvinte minunate
Mai scumpe ca orice diamante
Mai pretioase decat orice safir
Mai frumoase decat petalele de trandafir

Cavalerii si printesele
Regii si reginele
Toti in soapta-ti spun "-Nu minte"
-"Cand spune acele doua cuvinte"

Oare pot doua cuvinte
Inima sa ti-o alinte
Oare ar putea vreodata
Sa-ti arate dragostea toata

Am sa-ncerc in fel si chip
Dragostea sa iti explic
Si de n-am sa iti explic tot
E pentru ca atata stiu, atat pot

Nu-ti pot oferi mai mult
Decat doua cuvinte si-un sarut
Un sarut dulce,fierbinte
De doua cuvinte sa-ti aduc-aminte

Ofera-mi doua cuvinte si-o privire
Si astfel imi oferi nemurire
Ofera-mi doua cuvinte si-un zambet
Si le voi pastra mereu in suflet

Si stiu ca inima-mi nu minte
Cand rostesc doua cuvinte
Ochii mei nu te-amagesc
Cand iti spun ca te doresc

Doua cuvinte,nu "te doresc"
Nici "te ador","te pretuiesc"
Din inima un lucru iti soptesc
Doua cuvinte,TR IUBESC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu