duminică, 18 octombrie 2009

Pentru...o prietena...

 Ascultand o melodie foarte frumoasa,dupa o zi minunata,pot spune ca simt ca sunt cu adevarat fericit! Da...sunt fericit,chiar daca inca sunt singur,sunt fericit pentru ca eu imi gasesc fericirea in alte chestii simple!Vorbeam acum cu o foarte buna prietena care mereu ma face "tampit,cap de creta...etc"...si nu o face cu intentie rea...si...pot spune ca...oarecum stie ca-mi plac astfel de "alinturi" din partea ei! Cu toate ca ma "alinta" in felul ei...mereu imi spune si..."te chero bre"...iar eu ...binenteles ca ii raspund "si eu te Chealo bre"...pentru ca...asa "ne alintam noi"!
   E o fata care chiar daca a suferit mult,si a avut unele greutati, a avut totusi curajul sa le imparta cu mine!Si pentru mine chestiile astea conteaza foarte mult! E una dintre prietenele mele cu care discut mereu despre orice: trecut,prezent,viitor,greutatile mele...ale lor...etc! Si pentru ca are curajul sa vorbeasca cu mine despre toate astea...si pentru faptul ca-mi este alaturi in clipe grele dar si in cele bune,ca si celelalte prietena....pot sa afirm despre ea ca e un "ingeras" cu caracter de piatra! Pentru ea,si pentru celelalte fete care au ajuns sa ma cunoasca si sa ma inteleaga...le dedic urmatoarea poezie care sper sa le placa! "Da da bre...si eu te chero,pe tine..si pe celelalte!"...si-ti multumesc pentru ca existi si ca-mi esti prietena!

   "Pentru o prietena..."

Sa intalnesti acea lumina
Sa ai mereu doar zi senina
S-auzi mereu un "TE IUBESC"
Asta,din suflet iti doresc

Primaveri calde,frumoase
Numai zile luminoase
Ca natura inverzita
Sa fii mereu fericita

Pasarile sa iti cante
Glasul lor sa te incante
Si-ti doresc sa vezi mereu
Oriunde-ai fi,un curcubeu

Si sa fii iubita iara
Cum iubesti ziua de vara
Sa-mi zambesti mereu
Sa incalzesti sufletul meu

Toamna sa nu te-ntristeze
Cand frunzele-ncep sa se-aseze
Cand vezi copacii scuturati
Ochii sa nu-ti fie-nlacrimati

Iarna,cand o sa ninga
Nu vreau ca sufletul sa-ti planga
Vreau sa zambesti,caci totu`i calm
Si noaptea-i sfanta ca un psalm

Noaptea sa-ti fie linistita
Iar tu sa fii fericita
Alb va fi totul in jur
Caci sufletul ti-e pur

Caci ai o inima prea buna
Si nu e asa de ieri sau de o luna
De cand te stiu ai fost asa
Blanda,calda si frumoasa ca o stea

Sa uiti de tot ce te framanta
S-asculti cum stelele iti canta
Si la inima ta cea buna
S-ajunga o raza de luna

Asa esti tu,si te admir
Asemeni unui trandafir
Si,cat stelele pe cer vor straluci
Prieteni buni sper ca vom fi

2 comentarii:

  1. asta sunt eu..despre mn era vorba..iti multumesc ca imi esti alaturi,ca ma intelegi..si stii ca te chero mucho :X

    RăspundețiȘtergere
  2. stii ca te chero bre :X..si iti multumesc ca imi esti aproape,ca ma intelegi..

    RăspundețiȘtergere